Hopp til hovedinnholdet

Kontakt Kundeservice!

Send e-post til vår kundeservice!
Du er velkommen til å sende en e-post til kundeservice på kontakt@bodystore.no. Våre ambisjoner er at du skal få svar fra oss i løpet av 24 timer søndag-fredag.
Chat med oss!
Vi kan hjelpe deg direkte på vår chat. Når chatten er online vises dette symbolet lengst nede på nettsiden.



De 7 vanligste tingene du kan enkelt løse 👇


1. Vil du endre eller slette bestillingen din?

Du har ikke mulighet til å endre eller slette bestillingen din selv.

Vi har begrensede muligheter til å endre eller kansellere bestillingen din, men ta kontakt med oss via chat eller e-post så snart som mulig så har vi størst sjanse til å hjelpe deg før bestillingen din låses for endringer. Hvis vi ikke har mulighet til å kansellere bestillingen din, tilbyr vi deg alltid gratis retur så lenge du gir oss beskjed!


2. Ikke mottatt ordrebekreftelse?

Ordrebekreftelsen sendes automatisk til e-postadressen du oppga i kassen. Hvis du ikke har mottatt den, sjekk om den har havnet i «Søppelpost» eller lignende mappe. Hvis du ikke finner den der, må du kontakte vår kundeservice for å undersøke om bestillingen har gått gjennom. En vanlig årsak til manglende ordrebekreftelse er at e-postadressen er feilstavet. Dette kan dessverre ikke endres i ettertid, men du får SMS-varsel når leveransen er på vei.


3. Har du angret på kjøpet eller ønsker å bytte?

Registrer retur eller les mer om hvordan vi håndterer bytte


4. Har du spørsmål gjeldende din tilbakebetaling/retur?

Hvis du har gjort en retur eller av annen grunn venter på refusjon fra oss, tar det ca 3-5 virkedager før du kan se det på kontoen din fra vi mottar returen eller har startet refusjonen dersom du har betalt med kort. Du får alltid en bekreftelse fra oss når returen er godkjent. Tilbakebetalingen utföres av vår betalingspartner Klarna med samme betalingsmetode som du brukte for kjøpet. Har du valgt faktura og den allerede er betalt vil Klarna kontakte deg for å få dine kontoopplysinger.


5. Fraktselskapet viser ikke at de har mottatt pakken:

Fraktselskapet viser ikke at de har mottatt pakken:

Vanligvis får du pakken innen 3–5 virkedager, avhengig av fraktalternativet du velger. Når vi pakker bestillingen din, sendes først en elektronisk forhåndsinfo til fraktselskapet. Pakken får mer sporingsinformasjon først når den har ankommet fraktselskapets terminal, noe som kan ta 1–2 døgn.


6. Var noe ødelagt eller ble noe galt med leveringen din?

Dokumenter skaden, ta vare på produktet og registrer en reklamasjon her Vi behandler reklamasjonen din i løpet av 2 virkedager.


7. Har du spørsmål gjeldende betalingen?

Eor eksempel: Betalingsinformasjon, forlenge forfallsdato på faktura, tvist eller pause på grunn av retur.

Alt dette kan du gjøre direkte i Klarna-appen, last den ned til till iPhone eller Android

Alternativt kan du kontakte Klarnas kundeservice: https://www.klarna.com/no/kundeservice/


Løste det seg?

Hvis ikke, scroll opp igjen og ta kontakt med oss så hjelper vi deg! 🌱