Når vi mottar din bestilling, sender vi deg en bekreftelse via e-post med informasjon om bestillingen. Gjør det til en vane alltid å kontrollere ordrebekreftelsen slik at alt ser OK ut. Skulle det være noe som er uklart, kan du ta kontakt med vår kundeservice umiddelbart. Ta vare på ordrebekreftelsen for å ha den tilgjengelig i tilfelle kontakt med kundeservice. Når du kontakter oss, er det bra hvis du har kundenummer/ordrenummer klart. Kontroller alltid innholdet i en pakke for å se om det stemmer overens med din ordrebekreftelse.
Normalt har du pakken i løpet av 2–5 virkedager, avhengig av hvilken fraktleverandør du velger. Det kan ta lengre tid i forbindelse med helligdager eller hvis du bor i en del av landet der postgangen tar lengre tid (i utkantstrøk samt den nordlige delen av landet). Ved større kampanjer kan det også ta litt lengre tid. Mindre bestillinger med restnoterte produkter sendes når alle varer er på lager. Vi forbeholder oss retten til å fjerne ev. restnoterte produkter fra ordren.
Vi tilbyr ikke leveranser til Svalbard på nåværende tidspunkt.
Vårt lager ligger i Sverige men vi fortoller alle leveranser på vei inn til Norge.
Derfor tilkommer det ingen ekstra tollavgifter for deg som kunde i tillegg til de kostnader du ser i kassen ved bestilling.
Pris for frakt:
Pris for frakt:
OBS!: Vær oppmerksom på at det er under selve frakten at pakken håndteres som ekspress, pakken håndteres altså på lik linje med andre bestillinger her på vårt lager.
I tillegg kan leveransen ta litt lengre tid til de adresser som ikke er på Østlandet.
Pris for frakt ved bestillinger på under 5 kg:
Pris for frakt ved bestillinger på over 5 kg:
Pris for frakt:
Pris for frakt:
Om kunden ikke henter sin pakke har Bodystore rett til å debitere kunden en avgift på opp til 250 kr for arbeids- og fraktavgifter.
Observer at pakker som ikke blir hentet ikke faller under rammen for angrerett eller fri retur. Les mer om retur og angrerett her.